سایت ماکروسرویی پارسی آغاز به کار کرد !

درود بر شما،

سایت ماکروسرویی پارسی به زبان شیرین پارسی برای آشنایی مهندسین کشور عزیزمان ایران با جدیدترین نرم افزار ها و تکنولوژی های روز نقشه برداری طراحی و راه اندازی شده است.

ویکرد ما از اولین روزهای فروش نرم افزارهای نقشه برداری در سال 1985 و پس از آن در سال 1986 به عنوان شرکت ماکروسرویی بر اساس گسترش حضورمان در بازار جهانی بوده است.
فن آوری نوآورانه در صنعت و ارزش گذاری استثنایی در پروژه های نقشه برداری از اولویت های ما است. Microsurvey نرم افزار های رایانه ای را برای نقشه برداری زمینی ، مهندسان عمران ، نقشه برداران لرزه نگار ، نقشه برداری حرفه ای ، افسران پلیس و متخصصان بازسازی حوادث در بیش از 100 کشور جهان ایجاد کرده است.

بهبود سطح کیفی پروژه های عمرانی و تاثیر استفاده از نرم افزارهای ماکروسرویی در مرحله طراحی (پیش از اجرا) ، پیاده سازی (اجرا) و گزارش بازرسی (پس از اجرا) برای پیمانکاران ومهندسین امر بسیار مهمی می باشد.محصولات ما به روشی که انتظار دارید و با کیفیت بالا کار کنند. توسعه نرم افزاری ما آنقدر قوی هست ، تا آنجا که ممکن است ماژول های نرم افزار های Microsurvey توسط سایر نقشه برداران برای نقشه برداران دیگر در سراسر جهان ساخته شوند.

در سال 2012 ماکروسرویی توسط گروه سوئدی هگزاگون خریداری شد. گروه هگزاگون بیش از 12،500 کارمند در بیش از 40 کشور جهان دارد که فروش 2،200 میلیون یورو را برای این کمپانی بزرگ به ارمغان آورده است. محصولات شرکت هگزاگون در رنج وسیعی از بخش های صنعتی شامل : نقشه برداری، برق و قدرت، هوا و فضا، صنایع دفاع، امنیت و حفاظت ، ساخت وساز و صنایع تولیدی مورد استفاده قرار گرفته است.

امیدواریم که بتوانیم در بهبود سطح علمی شما عزیزان گامی موثر را برداریم.

با سپاس از پشتیبانی شما عزیزان،

سایت ماکروسرویی پارسی

نرم افزار نقشه برداری ماکروسرویی - MicroSurvey Software Website in Persian
نرم افزار نقشه برداری ماکروسرویی – MicroSurvey Software Website in Persian

ادمینAuthor posts

Avatar for ادمین

طراح حرفه ای وب سایت در ایران.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید